jueves, 6 de enero de 2011

Els millors desitjos per aquest dia de Reis i per al 2011!

I ja tenim aquí un any nou, amb propòsits, objectius, idees...i esperem que poc carbó i força regals! Vull agrair a tots els meus amics, l'ajuda que m'han donat els dies en què em faltava la força per anar a treballar a una empresa on no em sentia a gust, els ànims en els moments de desesperació quan he estat a l'atur, i les estones en què m'heu escoltat incansablement.

Per sort, el 2010 acaba millor del que em pensava i començo el 2011 amb molta il·lusió i projectes nous. A tots aquells que esteu passant un mal moment us dic que no tireu la tovallola, treieu les forces d'on sigui perquè quan un cau, s'ha d'aixecar i tornar-ho a intentar les vegades que faci falta fins aconseguir allò que persegueix.

Els millors desitjos per aquest dia de Reis i per al 2011!

No hay comentarios:

Publicar un comentario